Sandras dagbok

Delar med mig av mina åsiker om det mesta

Wednesday, August 01, 2007

Varför är inte solen uppe när jag är ledig?

Är otroligt seg idag men det får man vara ibland. Kom hem sent igår. Funderar på solen eller duschen? Ska bort på middag senare så det får nog bli duschen nu så att jag vet att jag hinner. Kanske hinner sitta lite i solen later. Har inte solat alls mycket och det känns inte bra för jag v i l l verkligen. Känner mig så mycket piggare om jag får lite färg. Har jobbat mycket men nu är jag ledig och hoppas på att solen ska komma fram. Den är ju framme nu men det är inte direkt ligga i solen väder, blåser ju så mycket.

Funderade lite på stan förut men känner mig för trött. Vill ha en sjal nämligen, kanske imorrn kan jag åka ner och kolla runt lite.

2 Comments:

  • At 11:20 AM , Anonymous Anonymous said...

    Jo i.d makeup måste de nog bli. Alla skriver bara bra om det så :) ska nog börja med deras foundation, sen försöker jag vinna en kabukiborsten på tradera hehe.. puss

     
  • At 3:22 PM , Blogger Sandra said...

    Ja det är smart att börja med foundation så man ser om man gillar själva grejen med puderform

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
website free tracking