Sandras dagbok

Delar med mig av mina åsiker om det mesta

Saturday, July 28, 2007

Jobb, tankar, ledig, tankar..mycket tankar just nu

EN dag kvar på jobbet!!! Jiiihaaaa alltså det är så underbart. I och för sig har jag ingen aning om vad jag ska göra sen men det spelar ingen roll för jag orkar inte tänka, efter jobb i sex veckor (vissa 6 dagar i veckan, andra 5) ska jag ha sommarlov. Varför? Because I'm worth it.
Finns mycket tankar i mitt huvud just nu och imorgon efter jobbet ska jag nog köpa choklad och sitta ute i någon park och skriva believe it or not dagbok. Det var väldigt längesen (räknar inte bloggen då jag inte skriver varken mkt eller mkt om mig och mitt liv här). Känner att jag behöver få ner massor på papper. Kanske ska ta med en filt, eller så får jag försöka hitta någon trevlig bänk. Det är inte sista dagen på jobbet imorrn, nej det är på måndag, för jobbet imorrn är ett annat extraknäck.

(Klicka på bilden och du kommer till sidan där den hittades)

Nu blir det promenad med vovven (not mine). Ska bli riktigt skönt. Mp3n får nog följa med också. Den måste ju få komma ut ibland även den och vad gör inte en promenad bättre jo bra musik såklart.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
website free tracking