Sandras dagbok

Delar med mig av mina åsiker om det mesta

Monday, July 16, 2007

Tjejsnack - Vecka 28

Vecka 28

Internet/snigelpost

Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
Nej det har jag inte. Har bara inte blivit så ännu.

Brukar du posta något med snigelposten, vad?/Om inte, varför?
Julkort, tackkort, vykort, brev till fadderbarn

Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker?/varför inte?
Väldigt skeptisk till det men har köpt en kamera och så köper jag resor via internet.

Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?
Nej det har jag inte, vet inte om jag skulle vilja

Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?
Snigelpost är mer personligt, mail går snabbare. Både och. Det är otroligt starkt när jag får ett handskrivet brev från vårt fadderbarn i Colombia tex.



Här hittar du Tjejsnacks hemsida

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
website free tracking