Sandras dagbok

Delar med mig av mina åsiker om det mesta

Tuesday, July 10, 2007

Tankar denna tisdagskväll

Vet vi alltid vad vi gör?
De flesta har sina rutiner men ibland vänds världen uppochner, hur lätt är det då att komma tillbaka till det "vanliga" och inte falla in i annat? Vi tänker och grubblar över allt hela tiden, små monster finns i vår hjärna som gör oss osäkra på oss själva.
Vad ska man göra när det känns som om man står vid ett vägskäl och en del av en vill den ena vägen medan en annan vill den andra. Hur lätt är det då i det läget att se vilken väg som är den rätta även om den skulle ha varit självklar om personen i fråga haft en bättre dag?

Till alla ni som kämpar och har det svårt just nu vill jag bara säga en dag: Fortsätt
Jag kan inte komma och säga att jag vet vad ni går igenom för det vet jag inte, men en sak vet jag och det är att livet är fullt av underbara stunder och de finns där för alla bara man väljer att se dem och inte fastna i det negativa och svåra.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
website free tracking