Sandras dagbok

Delar med mig av mina åsiker om det mesta

Monday, June 25, 2007

Tjejsnack - Vecka 23, 24, 25, 26

Vecka 23

Sommar

Vad är det bästa med svensk sommar?
Sköna sommarkvällar

Vad har du för semesterplaner?
Roliga dagar på stranden med friends, jobb i 6 veckor

Vad ska du göra på midsommar?
Umgås med kompisar (nu har midsommar varit och det vart lyckat)

Favorit sommar maträtten?
Jordgubbar

Ditt bästa sommarminne?
Svårt svårt



Vecka 24

Fotografering

Har du någon vanlig kamera? (Alltså inte mobil) Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?

Digital kamera, Casio EX-Z600. Köpte den förra sommaren och den är jättebra!

Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
Har men det är ganska kass så jag använder den nästan aldrig, har ändå alltid med mig digitalkameran i väskan och fotar/filmar med den.

Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
JA, allt!!

Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
Ja

Vad fotograferade du senast?
Massor på midsommar



Vecka 25

Ditt boende

Hur bor du? [lägenhet, hus, studentkorridor etc] Vilken våning & vilken storlek? Med vem? [djur, människor etc.]
Villa med familjen (mamma, pappa, syster). Syster har en kanin som gärna skuttar runt i vår mysiga trädgård.

Hur många ggr i ditt liv har du flyttat? Av vilken anledning? Om ej, skulle du vilja flytta? Varför/varför inte?
Jag har alltid bott här som jag bor nu.

Hur gammal var du när du flyttade hemifrån? / När tror du att du kommer att flytta hemifrån?
Jag har inte flyttat hemifrån ännu, om 2-3 kanske...svårt att säga. Ska ut och resa och p åså sätt kommer jag ju fortfarande "bo" hemma fast inte vara hemma.

Var du än bor, har du någon kontakt med grannarna? På vilket sätt? Varför/varför inte?
Bra kontakt med grannarna pga att det är härliga människor.

Vad har du av följande: [Badkar/dusch], [balkong/altan/uteplats/trädgård], [kök/kokvrå/annat], [antal toaletter?]
Badkar, altan-uteplats-trädgård, kök, 2 toaletter



Vecka 26

Glädje

Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]
Jag umgicks med goda vänner och det blev mycket skratt speciellt när vi dansade runt midsommarstången!!

Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
Fika med vänner, fixa naglarna (hemma eller på salong).

Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
Sa många dumma saker i fredags (skyller på trötthet samt hårfärgen, japp jag är blond). Men jag bjuder på det eftersom att mina vänner fick sig många goda skratt och skratt förlänger livet :D

Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
Jag har tagit studenten fan vad jag är bra (14 juni 2007), studenten är fortfarande det enda jag tänker på.

Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?
Sommar med vänner, resa i november

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
website free tracking