Sandras dagbok

Delar med mig av mina åsiker om det mesta

Sunday, July 15, 2007

Har fått många myggbett


Gårkvällen spenderades i goda vänners sällskap och det var riktigt trevligt. Frågorna jag ställer mig nu är bara vad ska vi säga till en viss person på jobbet och varför vissa tycker att det är så sjukt kul att skicka pinsamma sms när de är berusade??


Svinkallt på dagen men sen när kvällen väl kom (efter en lång dag på jobbet) så blev det kort kjol like I'd planned, och jag frös inte. Härlig sommarkväll/natt var det verkligen. Sommar i luften!!!!


Drack bara mousserande...dricker inte för att bli full utan för att det är gott. Hade inte tänkt dricka något men när det kommer fram vin på bordet kan man ju inte stå emot. Diss till öl, grogg och massa annat. Vin is the shit!!
Nyser en del idag och hoppas att det inte är förkylning (I know jag hade kunnat ta på mig mer kläder, hade men de tog jag fram först när jag skulle gå hem) utan allergi - pollen.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

 
website free tracking